Documentmanagement
De software voor documentmanagement
Het gebruik van de SaverIT software is zeer eenvoudig. Het Portaal is via een inlog met 2 stapsauthentificatie beschikbaar op elke PC, laptop, GSM of tablet die voorzien is van internet toegang. Bovendien is het Portaal beschikbaar in elke taal die u wenst.

Slimme software voor een veilige en efficiënte bouwplaats
Met de softwareoplossingen van SaverIT houdt u de volledige controle over de bouwplaats. Van aanwezigheidsregistratie tot projectplanning en documentmanagement – onze software zorgt voor veiligheid, efficiëntie en naleving van wet- en regelgeving.

Documentbeheer: altijd de juiste informatie beschikbaar
Geen papieren rompslomp meer – met SaverIT Documentbeheer heeft u alle certificaten, diploma’s en documenten digitaal op één centrale plek. U kunt documenten en certificaten voor de verschillende betrokken onderaannemers per project invoeren (denk aan offertes, ISO certificaten etc.), voor het bouwproject zelf (denk aan plattegronden, offertes, vergunningen etc.) en medewerkers (denk aan diploma’s, werkvergunningen, VCA etc.).

Documenten kunnen al dan niet verplicht worden gesteld, de geldigheidsduur kan worden ingegeven (inclusief een Alert functie op verloopdatum) en documenten kunnen aan elkaar worden gekoppeld, bijvoorbeeld offertes aan een opdrachtbevestiging.

Ook kunnen sets van documenten worden aangemaakt, bijvoorbeeld soortgelijke projecten waarbij steeds dezelfde basis sets aan documenten benodigd is.
- Overzicht van alle medewerkers, certificaten en verloopdata
- Automatische meldingen bij bijna verlopen documenten
- Snel en eenvoudig documenten delen en controleren
- Koppelingen met eigen software via een uitgebreide API
🚀 Klaar om uw bouwplaats slimmer en veiliger te maken? Ontdek de kracht van SaverIT Software!
SaverIT: een veilige bouwplaats:
- altijd een actueel overzicht wie er op de bouwplaats is
- het complete systeem met software én hardware
- de oplossing voor overzichtelijk documentbeheer
- handige online projectplanning per onderaannemer
Het SaverIT Portaal biedt u:
- software met uitgebreide rapportage mogelijkheden
- de oplossing om geautomatiseerd te voldoen aan wet- en regelgeving
- documentmanagement op niveau van bedrijf, medewerker, project en functie
- een makkelijk systeem voor projectplanning
- alert functies bij overschrijding arbeidstijdenbesluiten
- een meertalige oplossing in alle gewenste talen
- een API waarmee wij uw eigen systemen kunnen koppelen
- import- en exportmogelijkheden naar Excel
De SaverIT Hardware zorgt voor:
- in- en uitklokken met RFID, QR, gezichtsherkenning of vingerafdruk
- minimaal 72 uur uptime zonder externe 220 Volt aansluiting
- eigen internet toegang, dus ook op afstand te benaderen
- het systeem werkt ook offline en synchroniseert gegevens als software weer online is


